התקנת דודי חשמל בנס ציונה

שירותי התקנת דודי חשמל במחירים ללא תחרות.

התקנת דודי חשמל בנס ציונה

התקנת דוד חשמלי הינה, לרוב, אופציה שנייה לאחר דוד שמש. נכון הוא, שעל גגות בתים רבים בנס ציונה ניתן לראות דודי שמש ולצידם קולטים. אבל לא בכל בית ניתן להתקין דודי שמש בנס ציונה. במגדלי דירות של למעלה מ 8 קומות אין די מקום על הגגות ולכן לא מתקינים דודים כאלו. בנוסף, בגלל הריחוק של הדוד מהקולט  לא יגיעו מים חמים לברזים שבבית. בבתים אלו אין ברירה אלא להתקין דוד חשמלי. התקנת דודי שמש בנס ציונה נעשית על ידי טכנאים מקצועיים המגיעים עם ניידת שירות מאובזרת לכל לקוח.

לכל דוד כזה יש גוף חימום הפועל על חשמל, ולכן, ניתן לחמם את המים כל העת. התקנת דוד חשמלי בנס ציונה נעשית על ידי טכנאים המתמחים בכך. כל התקנה אורכת מספר שעות וחייבת להיעשות על פי הכללים והתקנים המקובלים. את הדוד עצמו ניתן להניח  לצידם על מתקן או בתוך הבית: בעליית גג, בגומחה מעל לאמבטיה או בכל מקום מתאים אחר. כל מתקין חייב להוסיף אביזרי בטיחות שונים וביניהם: ברז ניתוק, ברז ערבול למניעת כוויות, שסתומי ביטחון לפריקת לחץ ועוד.

יש דודים שונים המיוצרים על ידי חברות בעלות מוניטין. כולם בנויים, פחות או יותר מאותם חומרים שחלקם מבודדים. כל חברה מספקת אחריות מוצר על פי תנאיה. בחירת הדודים נעשית על פי גודל המשפחה, הצריכה, היכולות הכספיות ושיקולים נוספים. יש דודי 80, 120, 150, ו200 ליטר. ההמלצות למשפחה בת  4 או 5 נפשות להשתמש בדודי 120 ו150 ליטר בהתאמה. כמובן, שיש דודים קטנים של כ 30 ליטר שנועדו לאנשים הגרים בגפם או לזוגות היתרון בדודי חשמל אלו הוא בחימום המהיר שלהם שנעשה בפרק זמן קצר. מומלץ לקבל ייעוץ ושירות אצל מומחים לנושא.