התקנת דודי שמש בנס ציונה

שירות התקנה של  דודי שמש במחירים ללא תחרות.

 

התקנת דודי שמש בנס ציונה

בנס ציונה גרות משפחות רבות בדירות ובבתים פרטיים שברובם מותקנים דודי שמש. החוק קובע כי בבניינים של עד  8 קומות חובה להתקין דודי שמש. מעבר לכך, התקנת דודי שמש בנס ציונה הוא צורך חשוב בגלל החיסכון הכספי העצום שהוא מביא עימו. בנס ציונה יש ימי שמש רבים ואנרגיית השמש ניתנת חינם אין כסף. בכל דוד שמש יש גוף חימום אשר מסוגל לחמם את המים על ידי חשמל, כך, שאין מצב בו לא יהיו מים חמים זמינים. עלות ההתקנה היא חד פעמית והחיסכון מכסה אותה כבר לאחר תקופה קצרה, יחסית. תלוי בקצב השימוש בדוד.

מבחינים במספר סוגים של דודי שמש המגיעים בנפחים שונים. יש 80, 120, 150 ו 200 ליטר. אלו של ה 120 ליטר מתאימים למשפחה ממוצעת של 4 נפשות. כמובן, שכל בעל בית יכול לבחור את הדוד המתאים לצרכיו. לדודים מתאימים קולטים בגודל מתאים המסוגלים לספק תפוקת חום טובה. את המערכת יש להתקין על גג מסיבי וקשיח ואין זה משנה עם מדובר על גג רעפים או גג שטוח. את הדודים עצמם ניתן להתקין גם בתוך הבית. שתי המערכות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. לדודים ולקולטים ניתנת אחריות יצרן.

התקנת דודי שמש בנס ציונה נעשית על פי תקנים מקובלים כאשר המתקין המקצועי דואג גם לאביזרי בטיחות נוספים הצמודים למערכת. מדובר על שסתום ביטחון, ברז ערבול, ברז ניתוק ועוד. לכל אלו יש תפקיד חשוב בשמירה על בטיחות המשתמשים ועל תקינות המערכת. יש יצרניות שונות בישראל וכולן מייצרות את הדודים על פי תקנים ידועים, ופחות או יותר, מאותם סוגי חומרים שחלקם מבודדים. מומלץ לקבל שירות ממתקין בעל מוניטין אשר יש לו ידע וניסיון מצטבר בתחום.