תיקון דודי שמש בנס ציונה

שירותי תיקון של  דודי שמש במחירים ללא תחרות.

 

תיקון דודי שמש בנס ציונה

נס ציונה ממוקמת דרומה מגוש דן ויש בה אוכלוסיה גדולה הצורכת שירותים שונים וביניהם שירותי טכנאי דודי שמש. החוק הישראלי מחייב התקנת דודי שמש  בניינים של עד 8 קומות. הסיבות לכך הן בעיקר ניצול אנרגית השמש הידידותית התורמת לשמירה על איכות הסביבה. למשק נוצר חיסכון ענק במשאבים אבל גם לכל מי שמתקין מערכות קולטים עם דודי שמש. מערכת כזאת פועלת היטב לאורך זמן אבל מדי פעם נגרמות בה תקלות. תיקון דודי שמש בנס ציונה והרכבתם מתבצעים על ידי טכנאים מקצועיים ובעלי מוניטין בתחום.

מבחינים בסוגי דודי שמש שונים המותאמים למשפחות, זוגות, יחידים ועוד. יש 80, 120, 150 ו 200 ליטר. כאשר הבינוניים מתאימים למשפחות בנות 4 ו 5 נפשות. כמובן שכל בעל בית מחליט על סוג דוד השמש בהתאם לצרכיו, כמות השימוש בהם, יכולותיו הכספיות ועוד. ההתקנה נעשית על פי התקנים וכוללת אביזרי בטיחות דוגמת: שסתומי ביטחון, ברזי ניתוק וערבול ועוד. תקלות נפוצות הינן נזילות מהצנרת החיצונית אבל בעיקר מהצנרת הנכנסת לתחתית הדוד. תקלות אחרות נובעות מהצטברות אבנית בתוך הדוד או על גוף החימום. היא גורמת לנזילות במקרים הקלים, ובחמורים, יש צורך להחליף את גוף החימום. כאשר הנזילות רציניות ביותר אז הסבירות היא שהדוד עצמו כבר איננו תקין ואז יש להחליפו.

יש לציין, כי כל חברה מספקת אחריות יצרן לדוד השמש, ובמידה והתקלה נובעת מכשל בדוד, אזי חובתה להחליף אותו ללא תשלום. כמובן, שכל מקרה הוא לגופו. טכנאי יבצע תיקון דודי שמש בנס ציונה כל אימת שיקבל קריאה דחופה או מסודרת ויגיע עם ניידת שירות מאובזרת. ברשותו חלקי חילוף תקניים המאושרים על ידי החברות היצרניות. כל תיקון ייעשה ביסודיות וברמה גבוהה.